Helgen som gått.

Man har ju inte fått någon vila i helgen alls.. Den här helgen har varit helt skruvad. I fredags va jag på Otten med Towe å Emelie och nåra fler.. Det va inte roligt! Tycker jätte mycket om att umgås med Towe & Emelie men i fredags hade vi inte roligt.. Ingen ville dansa, dom skulle bara ut å röka hela tiden och så skulle dom sitta å dricka, jag blev skapligt rastlös :P jag går ut för att dansa! inte för att sitta å glo, så d så! hehe, så jag såg nog inte så glad ut den kvällen. På lördagen va det trevligt, Jag & Frida gick hem till Jenny för hon hade fyllt år så hennes mamma hade ordnat en överrasknings fest för henne. Så det blev go tacopaj och trevligt sällskap.. I går var det den bästa söndagen på länge.. Jag och Malin gick på stan men jag hittade ingenting men det kanske var lika bra det, hehe. Sen hämtade vi mormors bil och hämtade Mimmie, så åkte vi ner och köpte Kinamat och åkte hem till Mimmie å kolla på två filmer.. "Just my luck" & "Inte utan min dotter" har sätt dom förut men dom andra hade inte sätt dom.

Nu sitter jag i skolan och har världens håltimma.. Så Jag, Emma & Totte sitter i en data sal och nördar oss.. Finns inget att göra då sitter man här istället.. Idag ska jag städa hemma och sen plugga. Jag ska ta tag i skolan nu. Har 2 IG jag måste fixa till men det fixar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0