Svensk hiphop

image284
alltså jag börjar tröttna som fan på svensk hip hop.. Alla använder samma Beats! och då menar jag verkligen alla! Samma beat , bara att dom lagt på nåt extra.. Tex, jag har alltid tyckt att Ken ring är bra, han är väl anledningen till att jag gav svensk hip hop en chans, men nu när jag hörde en ny låt med honom (på hans nya platta) den hette "äntligen hemma" låten och den beaten i den låten har cirka 10 till använt sig av.. kan inte ens Ken Ring komma med nytt sound, vem kan då göra det? visserligen så är det inte bara vi svenskar som använder oss av "likadana" beats utan det händer utomlands också, jävligt ofta.. är inte grejjen med ny musik, NY musik? Jag är ingen expert på musik och jag är inte den ända människan i detta land som tycker såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0