Nu är det söndag igen.

Ännu en vecka har gått.. snabbt tiden går! Den här helgen har flugit förbi, har jobbat natt båda dagarna så jag är helt slut nu! Igår jobbade jag med Ellen, en klasskamrat och det va grymt kul :) Speciellt när Securitas kom, eller hur Ellen.. haha.. ibland är det ganska roligt att jobba där nere på Leons gatukök. Det var ganska lugn både fredagen & lördagen.

Idag ska jag plugga lite, ligger efter massa :( men så kan det gå när man har mycket att göra. Sen ska jag hem till Frida en sväng och ta det lungt.. imorgon är det skola igen och jag har ingen större lust till att gå, men man måste ju som sagt!

Ha en mysig Söndag allihopa..
image276
nu ska jag gå å äta lite Ben & Jerry´s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0