Kryssning.

Idag ska jag på kryssning med min kusin, hennes mamma & hennes mammas kompis.. Det ska bli trevligt.. käka god mat och sen festa ;)  Hoppas att det finns massa roligt folk på båten den här gången.. Det brukar vara lite väl mycket gråhåriga människor på kryssningar.. men men

Saknar Skorpan.. Lilla Valpen som var hos mig igår.. hon var så go, låg och sov hos mig hela tiden. På kvällen såg jag MTV-galan, men det här året måste ha varit det sämsta.. tyckte inte alls att det var bra i år.. Snoop Dogg var ingen bra värd, Amy Winehouse var hög som ett hus när hon uppträdde.. Det bästa med kvällen var väl när Babyshambles uppträdde! Dom kan väl inte va dåliga? Pete Doherty börjar bli tjock, men så blir det väl när han slutat med drogerna, duktig pojke!.. Tokio Hotell var ganska bra också, förutom att sångaren ser ut som en överspacklad tjej och FÖR stylad.. Men regnet på scenen var hett! Justin Timberlake fick inte ett ända pris, fasst han var nominerad hela tiden, bara massa mysko band fick pris.. och Avril Lavinge, asså seriöst, fjortis punk-rock, usch! Sen såg jag Spider-man 3 igår.. den var riktigt bra :) häftiga effekter och sånt :)  (min favorit hjälte kommer han alltid att vara, ofcourse)

image261

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0