IKEA & Rasmus på luffen..

Idag är det söndag och imorse ringde mamma å väckte mig för att fråga om jag skulle med till IKEA och eftersom att jag tjatat så länge på det så hade jag inte hjärta till att säga nej :) så dom kom å hämtade mig.. I bilen lyssnade bror min på Rasmus på luffen (berättar-cd eller vad det heter) och jag kom på mig själv med att jag satt och log där i baksätet.. Älskar alla Astrid Lindgrens historier och en av favoriterna är ju Rasmus på luffen så jag kände någon slags Nostalgi känsla, för det kan man väl säga va?

Men men på IKEA köpte jag en svart hylla och "presentpåsar".. Tänkte att jag skulle slå in julklapparna lite snyggare i år :) Sen inne på Ikano huset så köpte jag:

ett par mysbyxor från H&M
T-shirt från Ginatricot
Mönstade leggings från Ginatricot
Svart Cardigan från Ginatricot

Jag är så trött nu, sitter å väntar på att Andra avenyn ska börja och det är ju ett tag kvar så jag har beslutsångest för vad jag ska göra innan det.. Sova eller spela The sims 2? haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0