Varför måndag?

Jag orkar inte mer nu, vill ha sommarlov och få sova hur länge jag vill. Är så trött! idag var bara halva klassen i skolan, så varför va jag där ? jo för att göra 2 prov som jag endå inte kunde. Jag vägrar att fuska på prov! blir så förbannad över att folk fuskar sig till både VG och MVG medans vi andra får slita som djur, det är ju sjysst. Men men. Idag ska jag plugga, har en naturuppgift att lämna in imorgon om ett j*vla rymdskepp som ska vara ute i rymden i 6000 år :S helt stööört.

På Fredag ska jag till Stockholm iaf. Lovisa springer ut då så ska dit å fira henne, på lördag ska jag till en klasskompis som bjudit dit mig, hon ska ha tjejkväll. Sen på söndag ska jag väl börja festa me Malin och Frida. Lär väl vara bakis nästan varje dag i skolan, men skit samma. Man vill ju fira att Malin ska ta studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0