Tisdag

Skulle ha vart i skolan halv 9 imårse, pinsamt men försov mig, va på Palace igår med Lovisa,Erik & Sandra. en sväng. Men men. Idag vill jag umgås med Frida, Men problemet är ju att jag har Maya här så då kan jag inte va borta för länge. Här hemma går telefonen i ett. galet jobbigt. Imårse när jag skulle gå ut med Maya så va det två hundar utanför porten nästan med sin ägare. Ena hunden slet sig lös och började jaga Maya och försökte få tag på henne, jag blev galen och försökte få tag på hundens nackskinn, jag lyckades! ingen jävel ska skada min Maya, Thats it! Jag blev galen på ägaren hon bara stog och glodde jävla kärring!.


Eftersom att jag inte har skrivit på nåra dagar så tänkte jag skriva kort om varje dag.

Fredag:
Då åkte jag, Sandra & Sandras Syrra Frida upp till Stockholm för att fira Lovisa när hon tog studenten.

Lördag:
Då va jag på Tjejmiddag hos Nea och det va jätte trevligt!

Söndag:
Då va jag med min underbara Frida :) Hon har skaffat en hund och hon är jätte söt :)

Måndag:
Då va vi å handla och sen träffa jag Lovisa å dom på kvällen.

IDAG
idag ska jag nog träffa Frida. Eller jag vill iaf.. ska ringa henne sen.. hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0