Sjuk :(

känner mig dålig.. har ont i halsen och världens huvudvärk, fåse om jag orkar göra nåt idag. men det är inte speciellt troligt.. jag är jätte trött..

Igår kom min moster hem från Libanon och hon hade med sig presenter.. jag fick en vattenpipa :) en jätte fin blå med silver, skit snygg och massa god tobak.. Sen så fick jag annat smått å gott som Libanons goda tuggummin och nötter, haha.. sen skulle min moster vara lite roligt och hade köpt med sig kondomer till både mig och hennes dotter.. hahahahaha hon är rolig hon.. Julia fick massa parfymer och annat.. Jag är supernöjd med min vattenpipa iaf, trodde faktiskt inte att hon hade orkat köpt med sig nån. men men.

image146

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0