Helgen som gått..


I fredags var jag hos moster Monika & kolla på Apocalypto, den är bra men har sätt den förr :) Sen i lördags va jag hos Frida och vi kolla också på film "Torkel i knipa" & "Black snake moan"... Black snake moan va as bra, Torkel i knipa va rolig men endå inte så rolig som alla påstår! men men.. Igår så vade tänkt att vi skulle på utebion, men vädret va ju skit så vi hade lite innebio hos Sandra.. Såg "Alpha dog" För mig vade typ femte gången jag såg den men jag gick me på det för dom andras skull :)

Idag ska jag ner till körskolan snart och plugga teorin.. Sen ska jag hem å se  våra bästa år. Sen ska jag hem till Fridas mamma för Frida kommer dit idag så då äre ju nära å bra :)

image165

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0