Dagen idag..


Idag har jag vart nere på körskolan och trälat med teorin.. pisstråkigt.. usch vill bara att det ska vara över nu!
Sen har jag vart å fikat med Cathy på stan :) jätte trevligt att träffa henne det var så länge sen & hennes mage börjar bli ganska stor ;) gos-bebis-mage :) hehe glad för din skull gumman!

Sen åkte jag hem å så kom mamma å jag fick en ny väska :) fin va den och den luktade jätte gott (riktigt skinn) Sen åkte jag ner till Lovisa och satt å prata typ en halv timma och  nu är jag hemma igen och sitter och kärar ner mig i chihuahua-bebis klipp på Youtube.com och blir helt valp tokig !




Kryssning 20 Juli med Frida, Mimmie & Mickis.. Plus Fridas mamma och några till :) ska bli skit skojj :)



image164

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0