Är det inte fest så är det myskvällar.

image167Om man inte festar så är det filmkvällar och är det inte filmkvällar så är det bara tråkigt. Fast såklart kan man ju sitta på en mysig gård tillsammans med sina vännar och prata lite skit, om livet och om allt annat helt ointressant i världen, men som man konstigt nog endå kan prata om i timmar. Det finns utebio, fast konstigt nog regnar det nästan varje gång. Glömmer aldrig den gången när jag och Lovisa satt där i regnet för några år sedan. under ett litet paraply och på en liten film som endå vart dyngsur. Vi sprang till och med hem å bytte kläder i pausen, inte trevligt ! Sommarlov är igentligen tråkigt, man sover bort halva dagarna, jobbar för att få lite extrapengar för att endå spendera pengarna på något jätte onödigt. Fast hela den här texten jag skriver är ganska onödig den också. Jag är en riktig slösa. När jag har pengar så är dom slut fortare än vad jag hinner med. Men det är kul å shoppa. Det är nog en av dom bästa grejjer som finns att göra. Jag har tänkt lite till på en grejj.. typ 1 tredjedel av mina gamla vänner som jag umgicks med för några år sen är pundare nu förtiden. Hur kul är det då? Jag har aldrig testat och kommer aldrig göra heller.. Förstår inte mig på dom som håller på. Dom förstör sina liv.. sorliigt..

Men men livet är härligt..  Va glad över vem du är och försök aldrig vara någon annan.. PUSSS heeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0