Lördagen igår och Söndagen idag


Va först hemma typ hela dagen och lyssna på massor med klipp av Magnus Betnér och ladda ner musik. Sen drog jag till Frida, vi köpte lite gott och skulle titta på film men det sluta med att vi kollade på nån sjuk film på 4an tror jag att det va.. Så man fick sig ett gott skratt igår. Sen när jag skulle ta spårvagnen hem så va det massa bråk nere vid Harry´s i stan så massa polisbilar stog i vägen så spårvagnen inte kunde åka förbi.. ganska respektlöst från polisens sida tycker man ju.. dom kunde ju bara ha flyttat på sig någrat meter, det är ju inte svårt alls. Men men.. så kom hem vid typ 02.00 och då slängde jag på en film och somna. dö trött..

Idag ska jag å nåra klasskamrater filma vår kortfilm på stan.. Det ska bli kul, förutom att vi igentligen skulle behöva mörker och vi har bestämt att vi skulle mötas klockan 6. Men vi får sitta där och vänta eller spela in inomhus scenerna först lr nåt.. kortfilmen ska handla om Hatbrott. Sen ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra.. det tar ju nåra timmar att spela in filmen så det blir nog att dra hem efter det..

Imorgon är det Valborg och vad ska man hitta på då ? Vill festa men vill också va me Frida, men hon är ju hundvakt så hon kan ju inte gå så långt.. Jag är så sugen på att träffa folk och vara lite social.

Ha en trevlig dag!


image84

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0