En härlig söndag!

Det har verkligen varit som sommar ute idag.. det va verkligen härligt :)

Imorse ringde jag min moster och väckte henne för vi skulle på chihuahua-träff.. När vi kom dit var det massor med chihuahua vovvar.. men så kom massa massa annat folk och skulle förstöra våran träff.. hade ingen pli på sina hundar alls och hundarna kom upp till oss hela tiden... plus att det va stora hundar som inte lyssna för fem öre... så alla vi gick ganska snart...

Sen gick jag o moster hem o åt.. sen åkte vi ut till mammas kompis.. men först hämtade vi Julia min kusin... Vi myste med Hundvalpar. hur underbara som helst.. sen ville Linus min lillebror rida, så vi gick i skogen med honom sittandes på en liten ponny :) hihi så söt.. Lillefot hette han och hade hårspännen & toffsar i hela manen :D men men.. Det roligaste va ju Valparna så klart :D hehe.... Men men nu ska jag hem till Frida och sitta ute på hennes balkong å njuta av den sista solen innan den går ner :) men men.. Pusss


Minnen som aldrig glöms och känslor som alltid kommer djupt finnas kvar!



image54
Valparna är blandning mellan schäfer-doberman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0