Spåtanten ljög

När jag befann mig på ett smyckesparty för ca en månad sedan så passade jag på att spå mig. Jag vet, man ska ta det med en STOR nypa salt.. Men då sa hon i alla fall att Jag skulle få otroligt tur med pengar "snart" sa hon. Jag skulle säga att hon ljög.. Korten kan brännas upp. Jag har VÄRLDENS otur med pengar just nu. Känner mig som en fattiglapp. Det ekar i kylskåpet och ur plånboken kommer det bara sand, ÖKEN. Får jag inte det där körkortet snart så vet jag inte vad jag gör? Hur många tusenlappar ska det behöva kosta? 
-
Har man otur i kärlek så har man tur i spel brukar det heta. Om man har otur i allt då? När ska allting vända?
-
/positiva klubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0