Torsdag.

Jag har börjat tycka om att sitta i köket, haha har aldrig gjort det förut. Jag har bott här i 2 år och har ätit vid mitt köksbord högst 3 gånger och då inte själv. Sitter här och pysslar lite med smycken och så. Funderar på att kanske göra en till blogg så jag kan lägga in smyckena där istället. För alla tycker väl inte att det är så kul att hela tiden se massa bilder på smycken här.
-
Hoppas att det kan bli vår snart, så man kan ut å fota lite med systemkameran.
-
Ska jobba ikväll igen, men det gör inte så mycket. Förutom att jag har sjukt ont i visdomstanden.. nu ska jag förbi min mamma och betala lite räkningar, har nämnligen inga pengar på kortet, bara kontanter så då får hon hjälpa mig :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Nej lägg in bilder på smycken de tycker ja är intressant :D

2011-03-10 @ 19:04:20
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0