Hold me like a pillow

eftersom att jag inte har gått och lagt mig en så är det fortfarande lördag för mig. Dagen började ganska sent, sov ut vilket var skönt. Sen ringde min kusin Julia som ville att jag skulle hänga med till värmekyrkan där det var "Nkpg style" någon vintage marknad. Så vi drog dit och det var ingenting att ha så vi gick till stan istället och gluttade runt i butikerna, jag hittade ingenting. Sen var det dags att dra sig mot jobbet, där jag har spenderat de senaste 11timmarna. Julia och Vanessa kom förbi och åkte med Ellen och mig sen efter jobbet. Nu ska jag hoppa in i en dusch och sedan krypa ner under täcket. Ursäkta den dåliga uppdatering men nu ska jag verkligen skärpa mig! har fått lite skäll, hehe.

Kommentarer
Postat av: ellen

JA DE E BRAAA!

2011-04-04 @ 10:32:51
URL: http://E

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0