Onsdag..


Kom hem från jobbet för en stund sedan. Ska väl ta och hoppa in i en dusch strax. Sedan har jag lite att titta på, bla. Kungar av tylösand, idol, gossip girl, cougar town och sons of anarchy.. Vart har film-tjejen tagit vägen? Jag måste återgå till mitt filmtittande snart alltså, tänk vad jag missar! haha ;) Har blivit helt beroende av serier...

Visst börjar man känna av lite höst depression? Jag längtar redan till nästa sommar! Men å andra sidan så älskar jag att få klä mig i stora sköna tröjor, halsdukar, vantar med mera :) Tända ljus och dricka té. Men saknar solen.

Kommentarer
Postat av: Samuelellinor

Excellent site!

2011-02-09 @ 09:52:11
URL: http://samuelellinor.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0