Never a failure, always a lesson.


Gick hem till min kusin förut och tittade på Idol med henne. Tycker faktiskt att Idol har blivit riktigt boring. Men det var mysigt att få umgås en stund med kusinen och min moster, självklart dom små vovvarna också ♥ Sen har jag varit med Lisa och Lollo en sväng. Vi gick en promenad i kylan, tog svängen förbi Max och jag köpte mat, Low carb burgare! Det är inget bröd utan stora salladsblad istället och den var riktigt god! Köpte även en sallad, men när jag kom hem upptäckte jag att dom hade strött över fullt med coscos som stank pepparkaksdeg dessutom, så fiskade bara upp dom få kycklingbitarna som var där i, resten fick jag tyvärr slänga! (inga kolhydrater här inte). Nu ska jag se på Cougar town och sedan försöka sova faktiskt. Natti Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0