En Lista

Bästa promenad: I vrinneviskogen :)
Favoritgata: Min gata på östra promenaden..
Favoritdrink: Mojito, San fransisco..
Bästa mikromaten: Billys panpizza? haha
Fikar gärna på: Fräcka fröken eller Kupolen.
Bästa lunchställe: Paus
Bästa kaffet: Kahls. Latte med hasselnötsmak!
Bästa konsertlokalen: Globen såklart! 
Bästa baren:
Manésa
Senast sedda teater-/bio föreställning: Eclipse
En bra gåbortspresent: Blommor
Läser just nu: Tänkte köpa Bingo Rimérs bok nästa vecka!
Läser helst: Verklighetsbaserade böcker eller självbiografier.
Favoritfärg: Svart, blå och lila :)
Favoritmärke: Gillar inget speciellt märke.. älskar bara Monki haha.
Favoritskor: Mina vita converse!
Klädkonto per månad: hmm.. runt 2.000.
Modeförebild: Ingen speciell. Jag köper det jag gillar och tar på mig det jag gillar.
Motionerar: Promenader eller på Actic (nautilus)
Det dyraste jag har köpt: Min nikon?
Favoritprodukt på Systemet: Rosévin.
Favoritprodukt på Apoteket: Ibumetin.
Bästa fyllekäket: Kebabrulle med blandad sås.
Lyssnar på: Väldigt väldigt blandat!
Bästa förfestmusiken: RnB!
Senast köpta skivan/-låten: Jag köpte Babyshambles skiva för typ 2-3 år sedan.
Dansar helst till: RnB musik
Senaste impulsköp: Nästan alla mina köp är impulsköp, men bra sådanna :)
Fulaste klädfärg: Gul.
Mode jag aldrig vill se igen: Utsvängda jeans är sjukt fult tycker jag.
Favoritaccessoar: Smycken
Bil/Transportmedel: använder mina ben än sålänge hehe ;)
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: lyssnar på musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0