Sötsaker i mina tankar.

Jag kan inte riktigt fokusera just nu. Hela dagen har varit riktigt jobbig faktiskt. Jag är SJUKT sötsugen. I tankarna har det mest flygit omkring bakelser, tårtor, kladdkaka, godis och marängsviss. Riktigt jobbigt. Men jag KÄMPAR! På söndag dock, så kommer jag antagligen fuska lite. Ska ju på bröllop, behöver jag säga mer? Sen kommer jag fortsätta med dieten och kommer kanske ha endast en fuskdag i månaden.
Har jobbat ikväll. Kvällen gick väldigt fort som tur var. Lisa och Sofie kom förbi en sväng och det var trevligt :) blir alltid lika glad när vänner kommer och hälsar på. Sen så kom Millan och hennes pojkvän förbi och med sig hade dom sin 9veckor gamla jack russelvalp. Jag dog lite. Nu är jag hemma och ska se en film innan jag somnar tänkte jag. Imorgonkväll ska jag hem till Frida och ha myskväll :)


(blogg.se krånglar, så går inte att lägga upp bilder just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0