Alltså vad faaaan...


Kul att man lyckas hitta sånna här bilder på datorn.. Nu är jag sjukt sugen på semlor! och varför helt plötsligt börjar alla bloggare baka bullar för? och lägger ut massa smaskiga bilder som gör mig tokig? FAN. Men på söndag kommer jag att fuska, ska nämligen på bröllop då och riktigt längtar efter bröllopstårtan, haha! Men sedan på måndag börjar jag strängt med dieten igen och kommer i början endast fuska en gång i månaden, eventuellt två gånger i månaden, så att jag inte tröttnar. Men imorgon ska jag väga mig igen och jag är nyfiken. Det känns nästan som att jag ska skita it och vänta en vecka till, jag är fan rädd haha! å andra sidan så har jag ingen våg, så jag kommer bara kunna väga mig om jag är hos någon som har en våg.. Jävligt tråkigt inlägg blev det här kanske, men men.. Tittade precis på Kungarna av tylösand som gick igår. FAN vad jag garvar åt dom! jag tycker att dom är roliga, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0