Vilken tur!


Fick tag på dessa 3 plagg från Fashion against aids kollektionen på H&M. Jag var lite osäker på när den skulle släppas på hemsidan idag, så jag gick in strax efter klockan 06.00 nu för att se om det släppts och japp det hade det. Hann få tag på dessa. Linnet är egentligen till killar, men det skiter jag i. Sen skulle jag ha klickat efter 2 klänningar med och 2 till min kusin för jag kände på mig att dom skulle ta slut fort, men jag hann inte ens det! Det är fan redan slutsålt. Men men.. Jag fick i allafall tag i byxorna! Så nu kan jag sova! Godnatt.. haha! Ni behöver inte säga att jag är knäpp, för det vet jag redan, Mohahahahaha! ajust det ja, skicka efter en sovsäck också från kollektionen. 149:- tänkte att det kan vara bra att ha, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0