Godmorgon.

Jag kom hem från jobbet nyss. Det har varit en lugn natt på gatuköket. Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen sova. Imorgon på dagen ska jag hem till Lovisa som är i stan över helgen. Hon är hos hennes mamma och vi ska fira henne lite :) Hon ska få paket av mig! :D Hoppas hon gillar vad hon ska få, jag gillart i alla fall, hehe :)

Har ni sett bilden från fotograferingen som Kissie är med på. Alltså gud.. Vem gör hennes naglar? Det borde vara olagligt alltså, riktigt ugly! Hon borde också sluta spruta läpparna, hon ser verkligen ut som en anka, haha..

Jag har gått och tänkt på en jävla film som jag såg trailern på häromdagen. Jag vill egentligen inte se den för den verkar bara så jäkla sjuk. Men kan endå inte sluta att tänka på den, så jag borde kanske se den i alla fall. The Human Centipede First Sequence heter den och om ni har sett den så kan ni väl säga om den är något att ha, eller om den bara är sjuk och vidrig. Jag kanske borde låta bli, för jag gillar egentligen inte "tortyrfilmer". Vilka problem haha!

Ajja.. duscha var det ja.. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: emilie

jag saknar dig!!

2010-05-23 @ 21:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0