31/5 - Dagen då Sandra kommer hem till Sverige!

I torsdags råkade jag skicka pengar till fel kontonummer. Jag skickade sedan 4 spänn och skrev i meddelandefältet "fel på 360kr" och så hoppades jag på det bästa. Idag när jag tittade så hade dom skickat tillbaks pengarna. Fan vad skönt, då slipper jag ringa runt till banken och såvidare. 360kr är egentligen inte så mycket pengar, men skulle jag skicka iväg ytterligare 360kr så är det plötsligt uppe i 720kr liksom. Man är ju inte gjord av pengar direkt.

Väntar på att Julia ska sluta skolan, sen ska vi dra och träna. Ska försöka komma iväg en stund nästan varje dag nu. Sen ska jag iväg och jobba. Känns som att det kommer vara mycket folk ikväll, om det nu inte börjar att regna eller så. Skriver i alla fall när jag kommer hem ikväll. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0