2 5 / 5 - shoppingdag!

Har varit på stan med Malin hela dagen och snart ska jag iväg till jobbet. Jag har sån jäkla träningsvärk i mage och rygg idag efter träningen igår. Så jag ville inte gå och  träna idag. Måste vila kroppen lite. Imorgon eftermiddag tänkte jag gå och träna igen.


Ett militärgrönt linne från Monki och ett par skor från Din sko.

Jag får ju inte shoppa så mycket. Måste lägga undan pengar till Londonresan och där ska jag shoppa såå jävla mycket! Så spara är det som gäller!

Kommentarer
Postat av: amanda

vilka fina skor du köpte :)

2010-05-25 @ 19:07:01
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej,



Tack så mycket för läsken & såsen idag! Gulle dig! =)

2010-05-25 @ 23:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0