Onsdagen som varit

Fyfan för räkningar alltså. Nu är dom betalda och lyckan över att lönen har kommit höll i två timmar, nu är den lyckan över precis som vanligt.. Pengarna jag har kvar ska BARA gå till resan. Tur att jag storhandlade smart förra månaden, för det slipper jag den här månaden. Nog om pengar och sånt..

Idag har jag varit ledig. Skönt som fan! Har varit med Linda hela dagen. Vi spenderade 2 timmar inne på gredelin (en pysselbutik) där Linda köpte material till inbjudningskort till hennes och daniels bröllop. Sen åkte vi hem till dom, åt god mat och sedan har vi suttit hela kvällen och pysslat och haft oss med korten förutom en paus för glass. Deras hund Buster fick halva glassen och han fick brainfreeze, hihi :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och se en film tänkte jag. Det står mellan "Farsan" och "Wallander-vittnet".



Jag fotade Malin och hennes kille häromdagen. Hon är gravid och ville ha lite bilder under tiden hon är det, så när jag har skickat dom till henne och jag har fått godkännande så lägger jag upp någon bild eller två..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0