Lady in red







GAAAAH! Jag har bränt mig idag kan jag lova. Jag ser ut som någonting mellan en tomat och en kokt kräfta. Varför lär man sig aldrig att man inte kan ligga i solen i 4 timmar första gången på året man solar. Jag har ont, jävligt ont. Inte blev det bättre av att jobba ikväll, stå där vid ett varmt stekbord och fritöser. Jag blev bara rödare och rödare, haha. Vi var vid gransjönäs i åby och solade. Åkte dit med Frida, Jon och Malin. Ingen ville bada, det är alldeles för kallt. Men nu hade jag gjord vad som helst för en iskall sjö. Nu ska jag försöka sova, för imorgonbitti ska jag upp skapligt för att gå på den där riskutbildningen eller vad tusan det heter på körskolan med Lisa och Lollo. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0