Oops.. dålig uppdatering

Imorgon ska jag först följa med Linda till Lucky7 för att hon ska boka tid för tatuering.. Jag funderar på att göra samma sak. Jag vill verkligen ha en tatuering på handleden och jag vet vad jag ska ha och har velat ha den i ett par år, så det är genomtänkt! Jag är lite feg bara, hehe :) Men jag ska nog boka tid.

Jag har tvättid imorgon också, men ska klämma in en lunch med min kusin på stan runt 15.00 också. Jag är riktigt shoppingsugen också, så det blir nog en sväng förbi Monki också, hehe :)
 
Nu ska jag möta upp Linda och gå ner till 7eleven en sväng. Vi brukar göra det ibland, dom har sjukt go kaffe latte där. Men jag är riktigt hungrig, har bara ätit en bit smörgåstårta idag hos min lillebrors farmor.

Sandra har varit hos mig ikväll, vi såg This is it. Det är så roligt att hon är hemma i norrpan nu ett tag innan hon ska till USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0