Today..

Började dagen med att gå till gymmet en timma :) Sen så har jag varit på Maxi med Sandra och hennes syster Frida. Trevligt trevligt :) Nu ska jag iväg här igen. Ska till mamma en sväng. Ikväll blir det långpromenad med min jobbarkompis Linda.

Skönt att ha börjat träna nu! Jag har bestämt att jag ska gå ner MINST 10 kg till sommaren och 9kg till, till hösten. Får se hur det kommer att gå.. jag blir inte blind på själva kilo grejjen heller.. Det är ju hur mycket centimeter som försvinner tycker jag.. Har ni några gå-ner-i-vikt tips som inte har med drycker att göra, så kan ni ju slänga in en kommentar :)


Kommentarer
Postat av: Toooä

duktig du är som går på gym !!

2010-02-08 @ 18:49:41
Postat av: EMMA - FOTO

uteslut kolhydrater som pasta börd osv =)

2010-02-08 @ 21:28:07
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0