Igår hände det här.

Igår så blev jag bjuden på Babyshower hemma hos Alexandra. Det blev en överraskningsfest :) Vi fikade, lekte lekar och öppnade presenter. Jag gav henne en muminbody till bebisen, det kommer mer presenter när bebisen har kommit. Det var jätte trevligt :)

Sen var det dags att röra sig mot jobbet. Behöver jag säga att det var den hemskaste natten ever? Det var så lungt att man blev deprimerad. Tur att man hade med datorn, annars vet jag inte vad vi hade gjort. Då blire bara att man sitter och stirrar ut igenom fönstret när man är klar med städning..


Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag hem till Malin och äta middag, spela super mario bros på Wii och se någon film kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0