Beck - i stormens öga

Ett bränt kvinnolik hittas och Säpo misstänker att Gunvald Larsson har kopplingar till mordet. Den brända kvinnan var internationellt efterspanad och ingår i en grupp miljökämpar som i stället visar sig vara präglade att idka terrorism över gränser, på ett sätt där man bortser från hur konsekvenserna kan bli för samhället. Gunvald ger sig ut på egen hand för att finna kvinnans mördare samtidigt som han har Säpo i hälarna. Samtidigt upptäcker Beck miljöaktivisternas planer att slå till här i Sverige, och nu måste han försöka stoppa attacken innan katastrofen är ett faktum…
Jag tycker att den här är värd mer i betyg en vad många kritiker har gjort. Dom är lite hårda tycker jag. Jag tyckte att den här var väldigt bra faktiskt. Har lite svårt för beck filmerna annars. Några har varit guldkorn och andra inte. Dom har gjort för många helt enkelt. Men den här var helt okej, men nu säger jag stop till fler beckfilmer! Men måste bara säga att Anslaget till den här filmen var riktigt snyggt! Gillade det som fan! om ni inte vet vad anslag är så är det i början, då skådespelarnas namn kommer fram och man får en liten blick på vad filmen ska handla om, intro kan man kanske också säga, punkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0