The dearest things I know are what you are


Började titta på den nya filmen som Michael cera är med i, men jag är inte riktigt på det humör för den typ av film som den var, så nu ska jag vänta in tvätt tiden kl 07.00 och slötitta på a nightmare on elm street. Jag har inga problem att se skräckfilm själv, men å andra sidan så är Freddy krueger mer underhållande än skrämmande. Btw så hade min granne ett luciatåg hos sig nyss, dom började sjunga i trappen men det gör mig inget. Tyckte mest att det var en omtänksam tanke att göra såhär på morgonkvisten. Ha en bra dag ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Fia du är dålig på att uppdatera din blogg!! Vill läsa nått nytt och spännande varje gång jag går in ;) så skärpning stumpan. Hoppas det går bra på jobbet pusssseli puss

2010-12-14 @ 22:52:09
Postat av: M i c k a

jag ääälskar scott pilgrim vs the world!! :D

2010-12-15 @ 18:22:58
URL: http://niintendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0