Julafton

Dagen började med att mamma ringde och väckte mig vid tio, sen kom dom och hämtade upp mig så åkte vi till morfar för lite julfrukost. Fick som varje år en aladdinchoklad ask och ett kuvert med pengar. Sen åkte vi hem till mamma, slappade en timma sen började resten av folket komma dit. Vi åt massor med mat och sådär. Sen blev det julklapps öppning och jag är väldigt nöjd med vad jag fick. Pengar, presentkort, Bingo rimérs bok, en tröja och lite smått och gott! Imorgon hörde jag att media markt har 20% på allt! Så då åker jag dit och köper en macbook! Nu är jag hemma hos Lisa och Lollo. Vi bara slappar framför tv och datorerna och ska dricka té nu. Hem om en stund och avsluta dagen med en film, sen sova om jag lyckas. Hoppas att ni haft en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0