En ny vecka..


Imorgon kanske jag blir ägare av en Macbook pro! Dom på media markt trodde att dom skulle få en ny leverans imorgon så ska ringa dit imorgon och kolla. Då får dom allt lägga undan en till mig!

Den här dagen finns det inte så mycket att skriva om! Vaknade alldeles för sent för att hinna med något innan jobbet. Väl på jobbet gick tiden så otroligt sakta att jag höll på att bli tokig!

Imorgon planerar jag för lite shopping på stan, sen ska jag be min moster ringa och kolla upp det där med tatueringen! Vill ju göra den nu! Jävla tjat om det här med tatueringar jag vet, det är ju bara att ta tag it så slipper ni höra tjatet ;) Nu ska jag hoppa in i en dusch, sen ska jag sova! Lisa lovade att ringa och väcka mig mellan 10-11 så måste försöka få lite sömn! Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: ellen

forever sedan vi sågs!!! Jobbar jag med dig i januari?

2010-12-28 @ 21:27:52
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0