! ! ! ! ! !

Jag vill fan ha den här jackan! Den tog slut på en dag! Jag brukar alltid gå in på H&M´s sida varenda jäkla dag och just i torsdags när jag skulle till stockholm så struntade jag i att kolla.. och vad fan händer? jo världens mest perfektaste jacka släpps och tar slut på en halv jäkla dag! Jag är så förbannad! är det någon vänlig själ därute som fick tag i en sån jacka i strl 40 och vill sälja den så säg till! jag tvekar inte en sekund! eller om det är någon som vet var man kan få tag i en liknande så skrik!


Skickade efter den billiga i alla fall. Känner på mig att den kommer vara skit tajt i storleken och inte alls lika fin. Men men... jag är seriöst deprimerad :( haha..

299:- ... inte lika snygg, men den får väl duga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0