Cheap Monday


Idag har det inte hänt allt för mycket. Satt och väntade på mormor i hundra år och när hon kom så var jag på så jäkla dåligt humör, för jag hade inte ätit nått på hela dan så sockernivån i kroppen var inte helt okej om man säger så, höll på att bryta ihop, haha! Men så åkte vi till hageby centrum och fikade på Lindalhs. Köpte en sallad och för en gångs skull var dom väldigt generösa, för dom brukar vara väldigt snåla med tillbehören. Med mat i magen blev jag på bra humör igen och ville hitta på nåt. Men ingen har tid... Åkte förbi Lisa och gav tillbaks pengar jag var skyldig henne från i Lördags, sen gick jag hemåt för hon var tvungen att plugga. Provade nyss kläderna som kom i H&M paketet och har ordnat med det som ska skickas tillbaks. Nu får det gärna bli Torsdag så jag kan åka till Stockholm och shoppa. Nae nu ska jag se veckans avsnitt av True blood, sen blire film eller nåt :)

haha var bara tvungen att lägga in den här bilden också.. Titta så sööööt hon är!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Gud vad söt nu blir jag med sugen ju

2010-08-25 @ 22:20:15
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0