- Be the change you want to see in the world

Jag har sett det allra sista avsnittet av Prison Break nu. Ska man aldrig mer få följa Michael och Lincoln längre? Jag saknar dom redan. Det har ju hållt på så länge så man har ju vekligen levt sig in i den här serien. Ingen annan serie kan mäta sig med Prison break. Det kommer aldrig göras någon bättre heller, det måste vara omöjligt. Jag måste erkänna att mina tårar rann ner för mina kinder som aldrig förr i sista avsnittet, så  himla fint. Jag känner ren lycka just nu, men samtidigt är det sorgligt att aldrig mer kunna följa dom. Jag har aldrig blivit så här tagen av en serie förut. Nu är den slut, föralltid.. hjälp!  Är det någon mer av er som har sett det sista avsnittet en? Nu ska jag försöka somna, hur nu det kommer att gå.. Prison break....Gaaaah så underbart!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0