jagkommeringenstansidag


Jag är nog jordens absolut segaste människa idag. Jag är så trött och jag som skulle ha gått promenad med Frida, får se hur det blir med den saken. Jag har precis fått i mig lite mat och ska väl hoppa in i duschen snart, när jag orkar vill säga. Slötittar på mannen som talar med hundar och har gett hamstrarna lite jordgubbar och ärtor att tugga på. Ska städa lite här hemma också, det blir så fort dammigt i en liten lägenhet har jag märkt. Får väl göra det imorgon istället.. Ge mig styrka och lite energi, det här gör mig bara deprimerad! Jag ringde Frida precis.. Blir en kvällspromenad istället, efter att hon har tvättat. Nae om jag nu skulle ta den där duschen.. Solen skiner, det är ju något positivt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Joanna

visst ^^

ceasedemotions.blogg.se :)

2009-03-17 @ 16:54:32
URL: http://rocknrollbaaby.blogg.se/
Postat av: frida

hahah aa du är väldigt seg fia suck, men vart ju inte heller någon speciellt nyttig promenad hahah ner till lions haahahah

2009-03-19 @ 00:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0