- Söndags kväll

Kom nyss hem. nu sitter jag här i min soffa och myser. Ska sitta vid datorn en stund, men sen ska jag faktiskt försöka att somna tidigare en vanligt. Får se hur jag lyckas med den saken. Vad händer i veckan då? Inget speciellt är planerat och jag tar dagarna som dom kommer. Ska väl ta mig i kragen och följa med Malin och träna. Hon har nog gett upp hoppet om mig, säger ifrån varenda gång. Men det måste det bli ändring på, jag betalar ju endå för det. Saknar Frida faktiskt! Inte träffat henne på några dagar och saknar våra uppesittarkvällar hemma hos henne, nae ska ringa henne imorgon och se vad hon ska göra!

Har inte så mycket mer att säga. Alla nattugglor där ute får ha en trevlig natt och ni som ska sova, får sova så gott. Kramis!

Kommentarer
Postat av: frida

Vad gullig du är min lilla snutta =) Saknar dig med ;)

2009-03-23 @ 20:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0