- onsdag.

Tidigt imorse kom mamma hit, väckte mig för att jag skulle ner till tvättstugan och tvätta. När jag kom ner där nere räknade jag dagarna för att kolla en extra gång för att det verkligen skulle vara rätt dag, men det var det inte utan det var imorgon, fan vad klumpigt av mig, gick upp helt i onödan! Så då var det bara att gå upp och lägga sig igen, fast jag somnade om rätt så fort. Nu sitter jag och tittar på Våra bästa år och äter frukost. Jag börjar jobba klockan 16.00 idag. Blir att promenera ner då. Hoppas att solen fortfarande är uppe då, det är jätte mysigt väder idag. Hoppas att det blir en riktigt lugn kväll på jobbet. Nu ska jag fortsätta sitta på Days. Ha en underbar dag!

Glömde posta inlägget förut, Lisa kom förbi och hälsade på :) så postade det nu.. have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0