- natt

Imorse fick jag besök av Towe, som kom hit och fikade :) eller imorse och imorse jag hade precis vaknat och klockan var runt 2, hehe. Vi babblade en massa och drack kaffe. Sedan när hon gick så lagade jag lite mat som blev ganska misslyckad idag, men jag håller faktiskt på att lära mig. Har man bott hos sin mormor hela livet så har jag blivit lite bortskämd när det gäller lagad mat och så vidare.

Sen nu ikväll har jag varit hos Linda och Daniel. Vi har lyssnat på musik, druckit påskmust och ätit mashmallows. Jag klippte Lindas hår så hon fick snelugg också. Jag var livrädd kan jag lova för det var första gången jag har klippt någon, men det blev bättre en förväntat. Sen gick jag en långpromenad hem i kylan :) Jag sa att jag skulle ta taxi, men jag kände för att gå en promenad och lyssna på musik i min ipod (Förlåt Linda och Daniel, hehe).

Nu sitter jag här i min sköna soffa och bara tar det lungt. Som ni ser har jag gjort om min header på bloggen, vad tycks? Sov så gott.. Kramis


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tänkte vi skulle sätta upp gardinen i ditt kök

så i dag blir det inget sova till 14

2009-03-21 @ 06:34:20
Postat av: Emma

Söt header fia =)

2009-03-21 @ 15:23:27
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/
Postat av: Louisè

Fiaaa inte sova bort hela dagarna . tänkte om ja kunde komma iveckan kanske om jag får ? :) puss

2009-03-21 @ 22:15:00
URL: http://sirenlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0