- En liten lista

1. Senaste meningen du sa: Nae nu orkar jag inte prata mer, hörs imorrn (till mamma)
2. Senaste Person som du pratade med: Mamma
3. Senaste Du fick sms av: Linda W
4. Senaste Du kramade: Sandra i söndags.
5. Kläder idag: Jeans och tröja, men i större delen av dagen  myskläder, har bara vart hemma.
6. humör: trött
7. Är det imorgon: onsdag
8. Planer imorgon: Skulle ha åkt till Ikea med Ellen+ att malin och Frida skulle komma på kvällen, men jag orkar ingenting.
9. Turnummer: 5
10. Färg: Marinblå
11. Årstid: Vår & höst
12. Saknar du någon? Ja som bara den!
13. Humör för tillfället? Trött
14. Det första du gjorde imorse? Försökte dricka vatten.
15 Vad åt du sist? Varma koppen.
16. Vad irriterar du dig på? Min hals just nu.
17. Vem tänker du på just nu? Hemlis
18. Tror du personen tänker på dig med? Kanske, kanske inte..
19. Vart reste du sist? Cypern i somras..
20. Vad gjorde du igårkväll? Jobbade..
21. Liknar du din mamma eller pappa? Min pappa..
22. Ler du ofta? Jo det gör jag nog..
23. Välj en (kärlek,skönhet,kreativitet)? Kärlek.
24. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ja det gör jag hehe.
25. I vems säng sov du inatt?  min egen.
26. Vilken färg har din tröja? Svart.
27. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? Ja.
28. Har du någonsin gråtit dig till sömns? mmm..
29. Gråter du när du skadar dig? Nae, försöker hålla masken, haha.
30. Är du en glad person? Jag är en ganska glad person :)
31. Vad gör dig glad? Mycket..
32. Önskar du att du vore lyckligare? Finns vissa saker som fattas i mitt liv ja..
33. Kan musik göra dig glad? Ett liv utan musik skulle vara väldigt sorgligt. Musik kan läka sår!
34. Har du någon annan än din familj sagt "jag älskar dig" ? ja
35. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det ? ja... Speciellt till mina närmsta vänner och familj!
36. Har du en flick/pojkvän? Nej, det är liksom det som fattas..
37. Är du nöjd? Nja..
38. Är du kär ? <3
39. Vem hatar du verkligen? Det är bara jobbigt att hata människor.
40. Har du någonsin gjort en hat-lista? HAHA ja, i mellanstadiet, kommer ihåg det!
41. Är du en mobbare? Absolut inte!
42. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? Ja, ilskan brukar gå över i tårar.
43. Har du blivit sviken någon gång? ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0