- Vi hade i alla fall tur med vädret..igen!

Nästan 30 år har gått och Gösta och Gun är nu pensionerade. Gösta och Gun ska den här sommaren åka till sonens bröllop. Gösta har precis köpt en husbil som blir perfekt att åka i, men Gun är tveksam och vill egentligen ta flyget. Till slut går hon dock med på att ta bilen och Gösta lovar att inte stressa upp sig, utan att resan ska bli lugn och sansad. Men ska han verkligen lyckas med det...?
Jag har ingenting emot svenska filmer. Men den här var faktiskt rätt så jobbig. Det är också en uppföljare på en film som jag har sett men som jag faktiskt inte kommer ihåg. Visst, jag skrattade på några ställen. Men det blev mest en pinsam röra av alltihop. Jag gillar Claire Wikholm som spelar Gun, vet inte varför men hon har alltid verkat så härlig och snäll som person, så det blev ett plus i kanten att hon var med. Men nae, det här var ingen stolthet inom svenska filmindustrin ;)

Kommentarer
Postat av: M i c k a

Haha den där filmen såg vi med igår :P den var totalt värdelös! Visst skrattade man på visa ställen , men annars urblåst tråkig, den första är ju hundra gånger bättre (:

2009-06-08 @ 17:10:49
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0