- Satmaror som jobbar på vårdcentralar!

Imorse vaknade jag klockan 08.00 av att jag hade så fruktansvärt ont i halsen. Mormor skjuttsade mig till vårdcentralen för att se om jag kanske ändå hade halsfluss. Dom på "labbet" tyckte absolut att jag borde få något för min hals men att jag inte hade några halsflussbakterier, men att jag var så svullen i halsen så jag borde få i alla fall. Jag var där vid 10.00. Sen fick jag komma tillbaka klockan 1 ihopp om att få nån medicin av något slag. Tror ni jag fick det eller? Nae hon kollade i örat på mig, lyssnade på mina andetag, sen fick jag gå. Jaha tack för den då! Idiot kärring alltså! Vet ni hur mycket jag verkligen HATAR när läkare svarar "nä, du har bara ett virus, vilket inte går att behandla med pencilin". Kiss my ass! Varje gång jag får höra den där jävla meningen så har jag lust att flyga på dom och hota dom att ge mig pencilin i alla fall.. Där gick jag och trodde att jag skulle få något, fick vänta i 3 timmar och sedan få svaret Nej bara.. Fy fan. Har fyllt på med ibumentin + två andra grejjer i hopp om att det ska hjälpa. Vanliga alvedon och panodil hjälper inte ett skit! Nä nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova bort den här skiten. Jag ska vara frisk på fredag, så nu ska jag sova mig frisk.. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Lilla gumman då, vad jobbigt! Ät mycket glass (med jordgubbar;) :-)

2009-06-16 @ 16:08:36
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0