- Ingen rubrik idag..

Jag känner mig som en kycklingfilé i en stekpanna, aj satan vad ont jag har, haha! Så jäkla solbränd! Förhoppningsvist så känns det ju bättre imorgon, för då ska jag med Ellen och hennes mamma och bada! Det där med städningen blev inte riktigt av. Men ska pröva att sätta på hög musik så kanske jag kommer igång! Det går ju inte att städa utan musik! Jag ska köpa med en sallad till jobbet, jag ska vägra Leonsmat framöver, jag ska bli smal. Jag har lyckats tappat några kilon sen värmen kom, aptiten försvinner ju när det är så här varmt! Jag har ätit sallader och massa jordgubbar bara! Men det är sommar det :)

Hade en riktigt jobbig dröm inatt, usch känner mig konstig fortfarande. Hatar när det blir så..

Kommentarer
Postat av: M i c k a

awe vad söt du är (: nu mera blir det sällan nya filmer, orka gå på bio i denna värme :P haha utan det blir mest de nyinköpta, sent på kvällen med balledörren vidöppen :D ser du mycket film nu?

2009-06-30 @ 15:48:13
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0