- Hotel for Dogs

 16-åriga Andi och hennes lillebror, Bruce, hamnar i ett fosterhem med strikt husdjursförbud. Snabbt måste de hitta ett nytt hem åt sin hungriga hund, Friday. När de av en händelse får nys om ett övergivet hotell, förvandlar de stället till ett magiskt hundparadis. Det blir inte bara ett nytt hem för Friday, utan för alla hemlösa hundar Andi kan hitta
Den här filmen var faktiskt bra, samtidigt som den är rolig och gullig så tar den samtidigt upp två viktiga ämnen. Jag älskar hundar och den här filmen är full med charmiga hundar som man inte kan låta bli att skratta åt. Jag är rätt känslig när det gäller hundar så jag var påväg till tårar några gånger, men det kan ju också bero på att jag är lite sjuk, då blir man ju lite extra känslig :) Men bra va den, ett filmtips till er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0