- Hello

Kom nyss hem från jobbet.. Det var en helt okej kväll, förutom att jag är halvt döv på ena örat, när fasen ska det släppa? Jag har ju inte ont i örat längre så nu får det faktiskt släppa. Istället har jag ont i halsen igen! Trodde att det hade släppt för det gjorde det ju i några dagar. Ska nog åka till vårdcentralen imorgon och tjata på dom att dom fasen får ge mig pencilin nu, även om det inte är halsfluss. Snart lägger jag mig under kniven alltså, så dom får skära bort dom jäkla halsmandlarna. Imorgon (eller idag kanske man säger) så måste jag in till stan också. Måste klippa min lugg och sen vill jag sola lite tror jag. Ska tjata på min kusin att hon ska sola med mig på gården :) Vill bli brun ju! Tyvärr så är min pigment världens sämsta, så det tar extra lång tid för mig att blir brun. 

Imorgon ska jag även börja plugga till körkortet på allvar! Ska börja lite nu innan jag somnar. Jag vill verkligen ha det där förbannade körkortet och det är väl lika bra att göra det nu när man har tid till det, kan inte skylla på något längre. Hatar att plugga bara, har alltid gjort det. Har alltid varit en sån där person som alltid har gjort allt i sista sekunden, som tur är så har jag klarat mig hitills men så funkar det ju inte riktigt med körkortet! Jag började plugga på körkortet för typ 3 år sedan, sen la jag det åt sidan för att jag ville lägga ner min själ i skolan (haha). Nae nu jävlar ;) Så nu har jag inte tid att skriva mer. Hej hopp sov gott!

Kommentarer
Postat av: Cia

Du är gullig, du. Tack för maten den var god!! Se nu till att du tar körkortet snart, mamma kan väl hjälpa dig lite (tycker Jag). Ha det bra Kram Cia

2009-06-24 @ 14:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0