- Godmorgon kanske man ska säga..

Kom hem från jobbet för en liten stund sedan.. Shit vilken kväll, folk hela tiden! Har inte suttit på hela 11 timmar.. Fyblä! Fick åka med min arbetaskollega,  åkte förbi macken och tankade och jag köpte vitamindryck från Well´s och 3 skvallertidningar, jag vet att jag inte är klok! Haha... Nu ska jag sova, försöka i alla fall. Egentligen är jag inte ett dugg trött och solen skiner. Ska försöka ta mig ut till mamma när jag vaknat och sola dom timmarna jag hinner, måste bli lite brun!
Har fått sjukt mycket myggbett ikväll också, härligt som fan, det är ju såå skönt när det kliar(!) ....Nja eller inte. Godnatt på er! Imorgon kommer kanske lite gamla videoklipp upp..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha tack!!!!:) jaaa gör det. de är ju skitkul att titta på!!!

2009-06-28 @ 12:42:50
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har haft en bra söndag? (:

2009-06-28 @ 19:25:17
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0