- Aj

Jag fryser! Fryser som en idiot.. ja visst låter det idiotiskt i alla fall? Jag har legat och stekt i solen 4-5 timmar idag. Så jävla duktigt! Varför lär man sig aldrig? Jag har bränt mig som fan idag! Speciellt på ryggen och bakbenen. Det bränner så mycket att jag nu ligger här och fryser som bara den! Blir inget sola imorgon, skulle ha åkt och badat med mamma men det går fasen inte, inte om jag vill lyckas kunna stå på jobbet imorgon kväll. Får stanna hemma på dagen och städa lite istället, kul va? Nae nu blir det film och sen sova! Godnatt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte bada imorgon alltså? :)

2009-06-30 @ 14:56:15
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0