- Var kan jag gömma mina skor?

Jag bor i en 1:a i ett gammal sekelskifthus, i alla fall i min lägenhet så är det ganska dåligt med förvaring. Jag har en garderob som är fullproppad med alla mina kläder, sen har jag köpt en stor förvaring låda att ha under sängen där några skor ligger i. Sedan är hallen fullproppad med skor på skostället. Jag tycker inte att det är speciellt snyggt när alla skor står framme, men jag vetifan vart jag ska ha dom?

Har någon något tips på hur man kan förvara skor?

Kommentarer
Postat av: M i c k a

du kan ju köpa en sån där skogarderob, de är ju smala och tar inte så stor plats (:

2009-07-11 @ 20:23:26
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0